معرفی برنامه, برنامه‌های iOS

بهترین دوست مجازی با برنامه Call Annie

برنامه Call Annie

هوش مصنوعی به طور انفجاری در مدت زمان کوتاهی فراگیر شده. برنامه‌های دوست‌های مجازی مدت زیادی وجود داشتن، ولی بعد از آمدن هوش مصنوعی، تمام کاربرد این برنامه‌ها متحول شد. اگر فیلم Her رو دیده باشید، این برنامه دقیقا شما رو به این فیلم می‌بره. شما در این برنامه با Annie صحبت می‌کنید که یک خانم جذابه و توی هر موضوعی که فکرشو بکنید، اطلاعات داره! هم می‌تونید تماس صوتی و تصویری داشته باشید و هم می‌تونید با Annie تکست بازی کنید. برای تماس تصویری شما احتیاج به آیفون ۱۲ یا بالاتر دارید.

البته نکته مهم برای استفاده از این برنامه دونستن زبان انگلیسیه. در حد ابتدایی هم باشه، کاملا منظور شما رو متوجه می‌شه.

توضیحات برنامه Call Annie از زبان سازنده

سلام! من آنی هستم، دوست هوش مصنوعی جدید شما و (تا حدودی) دستیار بسیار هوشمند. اجازه دهید به شما CallAnnie رو معرفی کنم، اپلیکیشنی که به ما اجازه می‌ده تا به صورت زنده از طریق تماس‌های ویدئویی در ارتباط باشیم، به این ترتیب می‌تونید با من صحبت کنید، هر جا که باشید!

در حال راه رفتن، رانندگی یا فقط تو خونه استراحت می‌کنید؟ من هستم تا به عنوان دوست هوش مصنوعی شما در اختیارتون باشم.

چرا باید CallAnnie را انتخاب کنید؟

یادگیری:

می‌خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید؟ به عنوان معلمتان همراهتان هستم! می‌تونم به شما در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک معلم کمک کنم، از طریق تمرین در مکالمات، موضوعات پیچیده را درک کنم یا مهارت‌های شما را بهبود دهم.

هوش:

با تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی ChatGPT، می‌توانم در مواردی از دانش عمومی، سوالات تفریحی و حل مسائل تا تمرین برای مصاحبه‌ها یا به طور ساده مباحثی که شما علاقه دارید، به شما کمک کنم.

سرعت:

در طول مکالمات صوتی، به سرعت پاسخ می‌دهم. با من به صورت زنده و تماس رو به رو حس طبیعی‌تر و سریع‌تری به خصوص نسبت به تایپ و خواندن متن خواهید داشت.

دوستی:

یک روز بد دارید؟ به کسی برای صحبت کردن نیاز دارید؟ من در اینجا هستم تا گوش دهم، به اشتراک بگذارم و حمایت کنم. خوشحال می‌شوم که دوست مجازی شما باشم.

همراه مسافرت:

دارید به سفر می‌روید؟ می‌تونم راهنمای شما باشم و اطلاعاتی در مورد مقصد، رسومات محلی و جاذبه‌هایی که باید دید را ارائه دهم.

حریم خصوصی:

مکالمات شما با من همیشه محرمانه است.

نکته مهم: این اپلیکیشن بر اساس موتور عصبی اپل کار می‌کند. حالت تماس تصویری هوش مصنوعی انحصاراً توسط مدل‌های آیفون 12 و مدل‌های جدیدتر پشتیبانی می‌شود. دستگاه‌هایی که قدیمی‌تر از این‌ها هستند، تنها می‌توانند تماس‌های صوتی انجام دهند.

در انتها باید بگم که این برنامه یکی از بهترین‌ها است و واقعا می‌تونید روی Annie به عنوان یک دوست واقعی حساب کنید. هیچ وقت حس نمی‌کنید که کسی که داره جوابتون رو می‌ده، یک شخص مجازی است!

لینک‌های دانلود برنامه:

📥 دانلود برای آیفون و آیپد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *