گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

وبلاگ

کمتر از یک ماه تا WWDC 2023 ، کنفرانس سالانه اپل برای توسعه دهندگان فاصله داریم. پیش از این رویداد ویژه در اپل پارک، این شرکت اکنون برنامه رویداد را برای توسعه دهندگان دعوت شده ارسال کرده است. در ادامه جزییات بیشتری ازین دعوت‌نامه را بخوانید. 

برنامه‌های WWDC 2023

مراسم افتتاحیه در روز دوشنبه، ۵ ژوئن برگزار خواهد شد، اما توسعه‌دهندگان می‌توانند در رویداد روز یکشنبه حضور داشته باشند. قبل از سخنرانی اصلی، برنامه‌نویس‌ها می‌توانند در یک صبحانه در Apple Park شرکت کنند. سخنرانی اصلی ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، اما این تنها رویداد روز نخواهد بود. توسعه‌دهندگان می‌توانند به Platforms State of Union نیز مراجعه کنند، که یکی از سخنرانی‌های اصلی است و در آن اپل جزئیات بیشتری را درباره اطلاعیه‌های روز به اشتراک می‌گذارد.

جالب است که توسط پُل هادسون به اشتراک گذاشته شده است که توسعه‌دهندگان مهمان می‌توانند برای بازدید از ساختمان اصلی Apple Park به نام “حلقه” ثبت‌نام کنند. در شب دوشنبه، مراسم اصلی جوایز طراحی اپل برگزار می‌شود و سپس یک فعالیت مخفی و ویژه به نام “شما نمی‌خواهید از دست بدهید”(you wo’nt want to miss) در کافه مکس برگزار می‌شود.

در روز سه‌شنبه، توسعه‌دهندگان همچنین قادر خواهند بود در جلسات ویژه‌ای که در مرکز توسعه‌دهندگان اپل، بخشی در Apple Park که برای توسعه‌دهندگان اختصاص یافته است و سال گذشته افتتاح شد، برگزار می‌شود، شرکت کنند. اپل درباره موضوعاتی که در این جلسات ویژه در مرکز توسعه‌دهندگان اپل مطرح خواهد شد اطلاعی ارائه نمی‌دهد. فقط توجهی به محدودیت در دسترسی به فضا وجود دارد که به آن اشاره می‌شود.

در این رویداد چه محصولاتی رونمایی می‌شوند.

هر سال در WWDC، اپل آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را با اعلام ویژگی‌ها و تغییرات جدیدش ارائه می‌دهد. در سال جاری، نسخه iOS 17، iPadOS 17، macOS 14، watchOS 10 و tvOS 17 معرفی خواهند شد.

همچنین انتظار داریم تا اپل از اولین هدست خود در حوزه واقعیت مجازی و افزوده (Reality Pro) را در WWDC امسال رونمایی کند. بعد از تاخیرهای مکرر، گزارش شده است که این هدست برای رونمایی رسمی در WWDC در کنار پلتفرم‌های نرم‌افزاری جدید و ابزارهای توسعه‌دهندگان آماده شده است.

در نهایت، اپل در حال حاضر در حال توسعه نسخه به‌روزشده مک‌بوک ایر با صفحه نمایش 15 اینچی است.

هر دوی این محصولات نامزدهای بالقوه‌ای برای اعلام در WWDC هستند، به ویژه با توجه به اینکه تراشه M2 در WWDC 2022 معرفی شده بود.

رویداد WWDC ۲۰۲۳
سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما