گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

وبلاگ

کنفرانس 16 شهریور (معرفی آیفون)

اپل هر سال، در ماه سپتامبر (شهریور) از مهم ترین محصولش یعنی آیفون رونمایی می کنه.

امسال به غیر از آیفون، چند محصول دیگه هم معرفی شد که می شه گفت، این کنفرانس یکی از پربارترین کنفرانس های معرفی چند سال اخیر بوده.

کنفرانس معرفی آیفون

اپل واچ سری 8 و SE نسل دو

در اولین مرحله، تیم کوک وارد صحنه می شه و از اپل واپ و قابلیت هایی که به زندگی ما آورده می گه. ازین که یه دستیار جدانشدنیه و همه جا می تونه بهمون کمک کنه.

در نهایت از اولین سورپرایز، یعنی اپل واچ سری 8 رونمایی می کنه. اپل واچی با سخت افزاری بهتر و البته 3 مشخصه جدید.

دماسنج:

یکی از مهم ترین شاخص های سلامتی مخصوصا برای خانم ها، میزان دمای بدنه. اپل واچ سری 8 با اندازه گیری دمای بدن، می تونه به صورت دقیق دوره های ماهانه خانم ها رو شناسایی کنه و زمان دقیق تخمک گذاری رو مشخص کنه. به قول اپل، قبل از این، به این دقت اندازه گیری نمی شده!

دقت اندازه گیری دما، یک دهم دجه سلسیوسه که در نوع خودش بی نظیره.

نکته جالب اینه که اپل فکر امنیت این اطلاعات هم بوده. این دوره ها به صورت رمزنگاری شده ذخیره می شن و فقط خودتون بهش دسترسی دارین.

سنسور تشخیص تصادف:

سنسور تشخیص افتادن اپل به آدم های زیادی در سراسر دنیا کمک کرده. حالا با یک سنسور جدید، اپل واچ های سری 8 می تونن با دقت زیاد تصادف رو تشخیص بدن و به شماره های ضروری زنگ بزنن و اطلاعات شما رو ارسال کنن.

این سنسور جدید، با استفاده از موقیعت و زاویه چرخش و فشار سنج با دقت بالا و تست در بیش از 1 میلیون ساعت رانندگی، می تونه جون خیلی ها رو نجات بده.

البته اپل امیدواره که هیچ وقت لازم نباشه از این نوآوری استفاده کنین.

باطری و حالت Low Power Mode:

بیشترین عمر باطری اپل واچ تا الان، یعنی 18 ساعت که تقریبا می شه معادل کل روز. اگه حالت جدید Low power mode رو فعال کنین، تا 36 ساعت می تونین از اپل واچتون استاده کنین.

 

اپل واچ های جدید در 7 رنگ متنوع عرضه می شن که می تونه هر سلیقه ای رو پوشش بده. در ضمن از نظر سخت افزاری هم از همه لحاظ نسبت به سری 7 بهتر شده

 

اپل واچ SE نسل 2

در ادامه از اپل واچ های اقتصادی اپل هم رو نمایی شد که نسبت به قبل بهتر شده بود. در این مدل نوآوری جدیدی دیده نمی شد و فقط از نظر سرعت و باطری بهینه تر شده بود.

اپل واچ اولترا، اولین شوک امشب

 

بعد از زمینه چینی از این که اپل واچ برای افراد ماجراجو چقد خفن بوده. اپل واچ اولترا رو برای کسایی که تو شرایط مهیج تر می خوان استفاده کنن معرفی کرد. اپل واچ اولترا با صفحه نمایش بزرگ 49 میلیمتری، بدنه تیتانیومی و طراحی تخت بی نظیرش، همه رو شگفت زده کرد.

به نظر محکمه چون واقعا هست!

این شعاریه که برای این سری در نظر گرفته شده. مخصوص افرادیه که دنبال ماجراجویی هستن و می خوان یه دستیار تمام عیار داشته باشن. حتی چرخ دیجیتالی و دکمه اپل واچ هم بزرگتر در نظر گرفته شده تا با دستکش هم بتونین به راحتی ازش استفاده کنید.

استانداردهای های سخت گیرانه برای ساخت این محصول شگفت انگیز وجود داره. به طور کاملا ضد گرد و غبار، ضد آب تا عمق 100 متر و استاندارد ارتشیه MIL-STD 810H3.

صفحه نمایش 2000 نیتی اپل واچ اولترا در روشن ترین صحراها به صورت واضح دیده می شه. اگر توی شب استفاده کنین می تونین با چرخوندن چرخ دیجیتالی از حالت ویژه شب استفاده کنین.

دکمه Quick Action

دکمه نارنجی رنگی کنار اپل واچ گذاشته شده تا به دلخواه شما، ضروری ترین کاربردی رو که دوست دارین، اجام بده. کاملا قابل برنامه ریزی و در دسترس!

باتری بهتر

می تونین تا 36 ساعت در حالت عادی روی باطریش حساب کنین. یعنی دو شبانه روز کامل. اگه می خواین بیشتر استفاده کنین کافیه تو حالت کم مصرف باشین تا 60 ساعت اپل واچتون روشن باشه.

بندهای اپل واچ اولترا

دونده هستین؟ غواصین یا کوهنورد؟ برای هر کدوم از این شرایط، بند مخصوصی وجود داره. این بندها توسط ماجراجوهای سخت گیر تست شدن و از امتحانا سربلند بیرون اومدن.

اگر به قله های سر می رین یا تو صحراهای داغ ماجراجویی می کنین، نگران نباشین. اپل واچ اولترا از -20 درجه سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد رو می تونه تحمل کنه.

امنیت اولویت همیشگی

با سیستم های مکان یاب دقیق چه در دریا باشین یا ارتفاع، هیچ وقت گم نمی شین. در هر حالتی اپل واچ تمام توصیههای لازم و ضروری رو بهتون نشون می ده.

در نوشته های بعدی از همه قابلیت های این محصول خفن بهتون می گیم.

ایرپاد پرو نسل 2

بعد از مدت ها انتظار، ایرپاد پرو نسل دو با امکانات بهتر عرضه شد.

حذف نویز بهتر، صدای شفاف نسبی، Spatial Audio و باطری بهتر از مشخصات این ایرپاده.

یه سیستم کنترلی برای کم و زیاد کردن صدا هم به ایرپاد پرو نسل جدید اضافه شده که واقعا عالیه. 

الان هر گوشی می تونه 6 ساعت موزیک پخش کنه و با کیس شارژ این زمان به 30 ساعت می رسه.

چیپست H2 معرفی شده، می تونه کوچکترین نت ها رو با دقت به گوشتون برسونه. با دو برابر حذف نویز بهتر، می تونین تو شلوغترین جاها بدون ذره ای صدای اضافه، از موسیقی دلخواهتون لذت ببرین.

با اسپیکر تعبیه شده روی کیس ایرپاد پرو جدید، به راحتی اون رو پیدا می کنین. و در آخر قسمتی کنار کیس ایرپاد تعبیه شده تا بند های آویز رو بهش متصل کنین.

ایرپاد پرو نسل 2

آیفون 14 و 14 پلاس

امسال دیگه خبری از آیفون های مینی نیست. آیفون 14 با همون سایز 6.1 اینچی معرفی شد و البته یه آیفون 14 بزرگتر 6.7 اینچی.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

آیفون 14 و 14 اولترا

مهم ترین مشخصات آیفون 14

مهمترین قسمتی که برای آیفون 14 معرفی شد قسمت دوربین بود. با سنسور بزرگتر و موتور تصویر جدید، رنگ های بهتری رو تو عکساتون داشته باشین. حالت جدید فیلمبرداری اپل به اسم اکشن مود هم توی آیفون های 14 معرفی شده که به طرز عجیبی ویدیو های نرم تری رو براتون می گیره.

 

آیفون 14 پرو و 14 پرومکس

گل سرسبد محصولات امشب در آخر معرفی شد. در ویدیوی اول معرفی، کلیپی نمایش داده شد که ناچ بالا رو به صورت متحرک نشون میده. 

اپل به این ناچ، جزیره داینامیک می گه و این ناچ قرار نیست مثل قبل باشه. تو موقعیت های مختلف این ناچ، به شکل های مختلفی در میاد و کلی می تونین اطلاعات مختلف رو تو این ناچ ببینین.

 

ناچ آیفون 14 پرو

برای آیفون 14پرو و 14 پرومکس

آیفون 14پرومکس بنفش

صفحه نمایش همیشه روشن

سنسور تصادف

برای وقتی که

نمی تونین

خودتون

تماس

بگیرین!

دوربین 48 مگاپیکسلی برای اولین بار برای آیفون ها

65 درصد سنسور دوربین بزرگتر

2 برابر کیفیت بیشتر رو عکس های زوم شده

جزییات بیشتر در نورهای خیلی کم

فعال شدن حالت سینماتیک در رزولوشن 4K

حالت Action Mode برای فیلمبرداری بدون لرزش

پردازنده A16

  • 2 هسته قدرتمند و 4 هسته کارآمد
  • 5 هسته گرافیکی
  • 16 رشته عصبی
  • 17 هزار میلیارد محاسبه در ثانیه
سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما