گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

قوانین و مقررات

از این که فروشگاه گرند اپل را برای خرید انتخاب کرده اید، متشکریم. در این صفحه می توانید سیاست ها و قوانین خرید از وب سایت گرند اپل را ببینید. لطفا به دقت موارد زیر را بخوانید تا با آسودگی خاطر سفارش خود را ثبت کنید.

اصطلاحات:

فروشگاه:

به وب سایت فروشگاه گرند اپل به نشانی https://grand-apple.ir فروشگاه گفته می شود. ازین پس در هر قسمت از این متن، این کلمه را مشاهده کردید، اشاره به سایتی است که گفته شد.

مشتری:

به شخصی گفته می شود که کالا یا محصولاتی را از فروشگاه خریده باشد و از طریق درگاه به صورت موفق هزینه آن را پرداخت کرده باشد.

قوانین عمومی:

تمامی محصولات و محتوایی که در فروشگاه گرند اپل منتشر می شود، مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است. مواردی که از سمت کاربران مطرح می شود، نظر شخصی است و فروشگاه گرنداپل هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

مالکیت معنوی:

مطالبی که در فروشگاه گرند اپل منتشر می شود، به صورت اختصاصی تولید شده است. لذا تمام حقوق مادی و معنوی این مطالب برای فروشگاه گرند اپل محفوظ است.

در صورتی که مطالبی رو از فروشگاه گرند اپل در جایی منتشر یا ارسال می کنید، در صورتی که با ذکر منبع باشید، موردی ندارد.

شرایط خرید:

خریدار باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. خرید برای افرادی که کمتر از 18 سال دارند، باید با نظارت والدین باشد. بدیهی است که والدین باید نظارت کامل روی فعالیت های فرزند خود داشته باشند. در صورتی که کالایی بدون اطلاع خرده شده باشد، فقط در صورتی که شرایط بازگشت را داشته باد، پس گرفته می شود.

بازگشت کالا:

در صورتی که کالایی را دریافت کردید، می توانید تا 10 روز محصول خود را برگشت بدین. البته این در حالتی است که پلمپ کالا باز نشده باشد. در صورت خراب بودن کالاهایی که گارانتی شرکتی داشته باشند، مسئولیت کالا به عهده آن شرکت خواهد بود.

حریم خصوصی:

 تمام اطلاعاتی که از کاربران گرفته می شد، در اختیار هیچ سازمانی قرار نخواهد گرفت. اطلاعاتی شامل رمز حساب، رمز دوم یا cvv2 شماره کارت یا اطلاعاتی از این قبیل از شما درخواست نخواهد شد. شما این اطلاعات را در درگاه شاپرک و سیستم بانکی وارد خواهید کرد.

پرداخت بانکی:

پرداخت ها از طریق درگاه بانکی انجام خواهد شد. خرید در صورتی قطعی خواهد شد که پیغام پرداخت موفق را روی صفحه ببینید. در صورت پرداخت ناموفق و کسر مبلغ از حساب، تا 72 ساعت مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد. در غیر این صورت می توانید به بانک مراجعه کنید و تراکنش خود را از آن طریق پیگیری کنید.

قیمت گذاری:

تمام تلاش تیم فروشگاه گرند اپل، بر این است که کالاهای اصلی و با کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهد. مشتری های ما سرمایه های ما هستند و تیم ما متعهد است تا بهترین قیمت را برای بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. 

برای بعضی کالاها به علت نوسان شدید قیمت ارز، فروشگاه گرند اپل این حق را برای تغییر قیمت در هر لحظه از مراحل ثبت و بعد از سفارش کالا برای خود نگه می دارد. خریدار در صورت افزایش قیمت می تواند سفارش خود را لغو کند یا با پرداخت ما به تفاوت، کالای مورد نظر را تحویل بگیرد.

ارسال سفارش:

تمامی سفارشات روز کاری بعد از ثبت سفارش، از طریق پست پیشتاز انجام می شود. به طور معمول بین 24 تا 72 ساعت بعد کالا به دست شما خواهد رسید. در صورت نیاز می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و نحوه ارسال کالا را تغییر دهید.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما