گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

با برنامه Journal Diary زندگی خود را ثبت کنید و هرگز خاطره‌ای را از دست ندهید. این کار یک پناهگاه امن برای روح شماست!

دنبال کردن اهداف، ایجاد یک عادت و شادی خود را در زندگی دنبال کنید. از رویدادهای یک‌باره تا لحظات روزمره، نوشتن خاطرات زندگی شما را به یک لذت‌بخش می‌کند.

چرا باید به زندگی خود نظم دهید؟

روزنوشت کردن ممکن است کمترین فعالیتی باشد که می‌تواند در چند دقیقه در روز بهره‌وری شما را افزایش دهد. فقط افکار خود را یادداشت کنید یا آنچه در طول روز اتفاق افتاده را ثبت کنید، تا روشی ساده برای مدیریت استرس، افزایش خلاقیت، افزایش شادی، بهبود سلامت و افزایش عملکرد کاری به دست آورید.

برنامه Journal Diary چه کاری انجام می‌دهد؟

این برنامه‌ای چندکاره است که می‌توانید آن را در هر زمینه‌ای که می‌خواهید به کار ببرید. از دفتر یادداشت سپاسگزاری گرفته تا ردیابی خلق و خو، ورزش، مدیتیشن، تغذیه و ارزشگذاری. با مراقبت از سلامت روانی، عاطفی و جسمی خود، استرس را کاهش دهید. اگرچه یک دفترچه و قلم کاغذی برای نوشتن خاطرات مناسب‌تر است، اما این برنامه به شما پیشنهادات بیشتری ارایه می‌دهد، در مورد کارهایی که انجام داده‌اید و جاهایی که ممکن است بخواهید به آنجا بروید و عادتی که دوست دارید به روزمره شما تبدیل شود. 

مزایای Journal Diary

● به شادی و خودشناسی برسید.
● کشف کنید که چه چیزی شما را خوشحال می‌کند.
● از یک مجموعه بزرگ از آیکون‌های زیبا برای فعالیت‌های شخصیتان استفاده کنید.
● تناسب حالات خود را با شکلک‌های خنده‌دار و مطابقت دهید.
● به آمارهای پیشرفته برای هر خلق و خوی دسترسی داشته باشید.
● لیست آرزوهایتان را به سرعت یادداشت کنید.
● آمارهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
●روی خاطراتتون قفل بگذارید. 

ویژگی‌های Journal Diary

● طرح‌های زیبا – با طرح‌بندی‌های آسان که همه چیز مورد نیاز شما را دارد، بر روی نوشته‌های خود تمرکز کنید.

● داستان‌های خود را بگویید – با افزودن بیش از یک عکس و ویدیو، ضبط صدا، آهنگ، مکان، برچسب آب و هوا، نوشته‌های مجله خود را زنده کنید.

● لیست کارهای انجام شده – با استفاده از تصاویر، ایده‌ها یا افکار را برای افزایش بهره‌وری با یادداشت‌ها و لیست‌ها سازماندهی کنید.

● سفرنامه – تجربه سفر را با استفاده از عکس‌های سفر به صورت منظم و زیبا فعال کنید.

● برنامه‌ریزی کسب و کار – با نوشتن یادداشت‌ها، ایجاد دستور کارها، و ارائه‌های هنری، مجله را به عنوان یک برنامه مدیریت کار بهره‌برداری کنید.

● رابط کاربری دلپذیر – با رابط کاربری مینیمالیستی، روی افکار خود تمرکز کنید و ژورنال‌نویسی را به تجربه‌ای دلپذیر تبدیل کنید.

● همگام‌سازی – اطمینان حاصل کنید که مجله‌تان بدون درنظرگرفتن دستگاهی که استفاده می‌کنید، همیشه به‌روز باشد.

● خروجی گرفتن – در صورت نیاز به توقف برنامه یا تغییر به یک پلتفرم ژورنالینگ دیگر، قادر به خروجی گرفتن اطلاعات خود به قالبی که برنامه‌های دیگر قادر به خواندن آن‌ها باشند (مانند PDF یا RTF) باشید.

● یادآوری – احتمالاً بزرگترین چالش در ژورنال نویسی، حفظ این عادت باشد. یادآوری خودکار به شما کمک می‌کند تا این عادت را حفظ کنید.

● حفاظت از رمزعبور – با قفل کردن مجله، داده‌هایتان را امن و خصوصی نگه دارید. کد امنیتی و قفل پین به شما امکان می‌دهد تمامی محتویات خود را خصوصی نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که داده‌های ذخیره شده در برنامه به طور ایمن محافظت می‌شوند.

این برنامه با این همه امکانات کاملا رایگان بوده و می‌توانید هم روی آیفون، هم آیپد و هم روی مک خودتون داشته باشید تا در هر لحظه حس و حال خودتان را یادداشت کنید. 

برای دانلود برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید تا به اپ‌استور منتقل شوید و برنامه را نصب کنید.
لینک دانلود برای آیفون و آی‌پد

لینک دانلود برای مک

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما