گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

وبلاگ

بر اساس شایعات، هدفون بیتز استودیو با قابلیت‌های جدید به نام "Beats Studio Buds+" در امازون ثبت شده و امکانات و تغییرات جدید آن قبل از اعلام رسمی در دسترس است. این هدفون با تاریخ عرضه ۱۸ مه و قیمت ۱۶۹.۹۵ دلار در لیست قرار گرفته است.

بر اساس گفته‌ها هدفون‌های جدید با طراحی شفاف جدیدی در دسترس خواهند بود که بسیار شبیه به هدفون Nothing Ear به نظر می‌رسد. همچنین طبق این لیست، این هدفون‌ها در رنگ‌های سیاه و سفید نیز در دسترس خواهند بود. طراحی کلی استودیو باد‌های پلاس به طور گسترده با استودیو باد‌های اصلی معرفی شده در سال 2021 مشابهت دارد.

استودیو باد‌های پلاس گزینه ای بسیار مناسب برای AirPods Pro هستند و دارای طراحی کوچکتری هستند که بدون ساقه است و به گوشها پیوسته می‌شوند.

میکروفون های3 برابر بزرگتر و تغییرات در خروجی هوا، هدفون Studio Buds+ دارای تا 1.6 برابر قابلیت کاهش نویز فعال و تا 2 برابر بهبود حالت شفافیت نسبت به هدفون اصلی Studio Buds می باشد. همچنین، هدفون های Studio Buds+ عمر باتری بیشتری دارند که تا 36 ساعت با یک بار شارژ می رسند.
هدفون Studio Buds+ دارای مقاومت در برابر آب با رتبه IPX4 هستند و با اندازه گوشی‌های XS، S، M و L در گوش قابل استفاده هستند تا برای انواع گوش ها مناسب باشند. همچنین، این هدفون ها با دستگاه های Apple و Android سازگاری دارند و از ویژگی هایی مانند اتصال با یک ضربه، تغییر خودکار بین دستگاه ها، پشتیبانی از Hey Siri و پشتیبانی از Find My پشتیبانی می کنند.

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما