گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

وبلاگ

همانطور که مطلع هستین، شایعاتی در دو سه سال اخیر درباره ارائه یک محصول جدید یعنی Apple Glasses یا عینک اپل مطرح شده است.  قبل از WWDC 2023 این شایعات قوی‌تر از همیشه شد تا امروز که کمتر از یک هفته به این رویداد بزرگ نزدیک شدیم، اپل با یک ویدیوی نمایشی! از واقعی بودن این شایعه خبر داد. 

واقعیت افزوده چیست؟

واقعیت افزوده یا AR یک فناوریه که عناصر دیجیتال را به دنیای واقعی اضافه می‌کنه و به کاربران اجازه می‌ده تا با آن‌ها تعامل داشته باشند. برای استفاده از واقعیت افزوده، می‌توانید از گوشی هوشمند، تبلت، عینک هوشمند و یا نمایشگر سری استفاده کنید. برخی از کاربردهای واقعیت افزوده عبارتند از: آموزش، بازی، خرید، نقشه‌برداری، تبلیغات و هنر.

عینک واقعیت افزوده اپل یک دستگاه جدید است که شایعات زیادی درباره آن وجود دارد. این عینک قرار است تصاویر سه بعدی را روی دنیای واقعی نمایش دهد و با سایر محصولات اپل همچون آیفون، آیپد، آپل واچ و آپل تی‌وی همگام‌سازی بشه. برخی از قابلیت‌های مورد انتظار این عینک عبارتند از: پشتیبانی از سیری، دسترسی به اپ استور، پخش صدا و موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها، نمایش هولوگرام‌ها و شبکه‌سازی اجتماعی.

واقعیت افزوده چراغ راه آینده است. با استفاده از این فناوری، می‌توانید دنیای خود را با عناصر جذاب و کاربردی بهتر کنید. عینک واقعیت افزوده اپل گام بزرگی در جهت تحقق این رؤیا خواهد بود. با خرید این عینک، شما می‌توانید تجربۀ جدید و منحصر به فردی را در زمینۀ واقعیت افزوده داشته باشید.

من خودم به شدت منتظر این محصول هستم. داریم کم کم شبیه فیلم‌های تخیلی میشه!

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما