گشتی، پیدا کردی، لذت ببر

وبلاگ

با انتشار iOS 16.4، اپل به تجربه کاربری iOS یک سری ارتقاء و بهبودهای بزرگ اضافه کرده. در ادامه، به برخی از این قابلیت های جدید که با انتشار iOS 16.4 عرضه شده اند، می پردازیم:

1. تغییر مسیر ترافیک

قابلیت تغییر مسیر ترافیک جدید در نقشه های Apple Maps اضافه شده. با استفاده از این قابلیت، کاربران می تونند از مسیر های دیگه برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند. همچنین، نقشه های Apple Maps نشون می ده که چه مسیری برای رسیدن به مقصد توسط اتوبان‌ها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها می شه.

2. باز کردن صفحات تاریخچه در Safari

در Safari: قابلیت باز کردن صفحات تاریخچه در Safari نیز به iOS 16.4 اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند به طور سریع تر به صفحاتی که قبلا باز کرده اند دسترسی پیدا کنند.

3. شارژ سریع باتری

یکی از قابلیت های مهم جدید iOS 16.4 شارژ سریع باتریه. با این قابلیت، باتری دستگاه های iOS در زمان کوتاهی شارژ می شه و می‌تونه برای مدت طولانی‌تری دوام بیاره.

۴. افزایش عملکرد

افزایش عملکرد Siri هم یکی دیگه قابلیت های مهم iOS 16.4 است. با این بهبود، Siri می‌تونه به سرعت و با دقت بیشتری به سوالات و درخواست های کاربران پاسخ بده.

۵. اضافه شدن وضعیت جدید قفل صفحه

در iOS 16.4، وضعیت جدیدی به نام “نمایش تمام صفحه” به قفل صفحه اضافه شده که کاربران می تونند ازش برای نمایش تمام محتویات دستگاه خود استفاده کنند.

۶. بهبود کارآیی باطری

برای بعضی از دستگاه‌های پشتیبانی شده، عملکرد باطری به صورتی بهینه می‌شه تا دستگاه مدت زمان بیشتری کارآیی داشته باشه.

۷. امکان ویرایش فایل‌های PDF در برنامه Note

در این ورژن، شما می‌تونید به راحتی فایل‌های PDF رو ویرایش کنین.

۸. استفاده از 5G

بالاخره گزبنه 5G در iOS 16.4  فعال شد. در در حالت همیشه روشن و بهینه به این گزینه دسترسی دارین.

اضافه شدن ایموجی‌های جدید، بهبود تماس‌های صوتی، افزایش امنیت و … از قابلیت‌های دیگه این ورژنه. به طور کلی آپدیت جدید اپل نظر کاربرا رو جلب کرده. اگه دستگاهتون آی او اس ۱۶ رو پشتیبانی می‌کنه، برای آپدیت کردن معطل نکنین. 

سبد خرید
سایدبار
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
آیفون

زودتر از همه از تخفیف ها مطلع بشین.

    اخبار، آموزش و تخفیف‌های بیشتر در پیج اینستاگرام ما